miércoles, 5 de julio de 2017

Sobre les coses que no sé ( I )

No he sabut mai que no sabia res
I ha sigut difícil viure així
Però ho he fet
Sense saber què sabien els altres

I tampoc me'n recordo de què sé
Tampoc sé fer veure que estic confiat
Potser als altres sí que els puc enganyar
No sé evitar que em surtin mentides com a primera reacció

I no sé aplicar la disciplina mental
Que necessito per deixar de ser així
D'ignorant
Tampoc sé què necessito per deixar de ser-ho

Però és que no s'acaba aquí
No sé per què necessito robar somriures
No sé per què ja mai espero que em tractin igual de bé

No sé per què em crec millor que la majoria d'ells
I infinitament pitjor que una selecta tria
Feta pel meu criteri
Ridícul, i no sé deixar de fer-ho

No sé, per què amb tu no dono res per suposat
A part de que ets dona de naixement
tot i que si no fós així tampoc se m'acabaria el món puajaj
No sé per què dóno tantes voltes per acabar sempre al mateix lloc

No se per què em pregunto el per què i no el què
No sé per què em surten les frases que em surten quan improvitzo
I no d'altres
I no faig altres coses
No sé per què sí que ho sé però no ho dic
Crec que li tinc por a la màgia de les paraules

I tu ja fa estona que no et treus trucs
Hauria d'aprofitar ara, igual no em tens tant espantat
No he acabat de parlar sobre el que no sé
No sé si acabaré mai

"Pero lo que no entiende
Uno le teme
Y yo soy mu complicao nene"

Però molt manso també.


No hay comentarios:

Publicar un comentario