domingo, 9 de julio de 2017

Canal directe amb Mart

Bueno, acabo de tornar a casa dels papes
De tots els embolics no se'n pot ensortir un
Em feien mal els peus com si hi portés grapes
I veure'm amb els colegues ha sigut catapum chim pum

Jejeje

Tinc ganes de veure't davant, de debò
I estic a prop... tot i no ésser senzill
De fa massa temps
Que ma vida està penent d'un fil

Fil comunicatiu
Que el meu cervell devora
Com soma màgica meravelladora
I que quan s'ajunten els ulls i els colors

El llenguatge no entén d'expectatives
Igual que la pobre morta paret no entén quan canvia els colors
És simple
Matar l'ego

I ser un mateix
I més si és amb qui es vol estar

Una mica de curiositat has de tenir segur
S'il vous plez, deixa'm satisfer-la

Res ha ocupat més temps al meu cap
En els últims més de mil i un dies
Que això.

No hay comentarios:

Publicar un comentario