martes, 25 de julio de 2017

Habló pamplina todo este tiempo

Què passarà
si dos que van
Així Sense por
Van junts a foc

Que el món s'encén
I el temps s'aprofita


Dóna la cara
I el pit
Així és ara el malparit
Del que t'escric

Dono els braços i els peus
Les cames i la panxolina
I què dir de l'espatlla
L'intento atansar a tot arreu que trobo

Igual que la orella
El nas agut
I l'esgarrif de darrere els ulls
per saber trobar embolic
Les mans i el cor
Disposades
A desfer-ho tot

Ja que segons la velocitat tot és relatiu
Des-fer és actiu i per tant positiu
Encara que no vagi endavant
No he malgastat tot aquest temps pensant

Maquinant un brau pla
Per poder
No haver de no viure més
I deixar immortalitzat
El goig que em fa tenir l'habilitat
De cometre immoralitats
Fins i tot d'actuar
En contra de la utilitat

Perquè puc i perquè m'agrada
I ho vull, ho desitjo
I no era més que desig tot allò
 que creia que necessitava

Invoco a tots els meus germans
Cada cop que penso en felicitat
I si els he de donar nebots
Ja sé amb qui, així de clar

Sense necessitat de sutilitats
Ni d'estils o recursos barats
O d'ambigues contrarietats
Ni de repetitives i constants

Mentides i barbaritats
Així és
Tot aquest temps
He estat parlant pamplina

Però perquè no sabia fer altra cosa
Ara tinc la ment
Com un potent gas alcalí
Que s'expandeix tant com el vent permet
I reacciona amb tot al seu pas
Uns resisteixen, els altres s'hi enriqueixen, nutreixen el propi núbol tòxic
De subjectivitat
Però ell ara és com l'aire
Lleuger, lleuger

En aquesta tesitura
De que tinc el cap ple d'aire en comptes de menjar de carnívor

Et dic un quadro mental d'aquess ben maco
De tants que en puc treure cada dia

En l'ampolla on volia enviar-te un missatge
Des de la meva illa deserta
M'hi vaig quedar jo atrapat
Jajajaja quina putada

Ara dec ser com un geni de la làmpara
I és cert que estic disposat a complir els teus desitjos
Però ja veuràs que content que em poso
Si me la fregues amb la mà

Sento necessitat a vegades
De dir certes coses en certs moments
O de pensar en certs fetitxos

Però de coses mundanes
No necessito res
Perquè a mesura que vaig fent el meu camí
Ja me'n trobo, de coses

Sóc molt heavy
Un estil de vida molt punk
Faig el que em dona la gana
Miro allà on em plau, en xancles entro a palau
I en pilotes al temple

Si no entens per què tot aquest interès
Crida'm tres cops al mirall i després tira'm un whatasapp
Que t'ho explico
Amb pèls i senyals
I pell, sobretot

Ara el joc ha canviat, te n'has adonat?
I de jugar a això m'hi considero expert
"Sóc expert en passar-m'ho bé
I fer-ho passar bé"

Un pallasso
I de res en puc estar més orgullós.

Monsoon should be my middle name
Nothing to stop me hell yea
Music is gonna get me to the top
Of joy





No hay comentarios:

Publicar un comentario