jueves, 27 de julio de 2017

Fuck

Sóc tant ingenu
Al cap i a la fi
Que de confiat
Espanto

Sempre que hi ha amor pel mig
Em poso tot boig, no m'arriba bé
Ni la sang ni la informació

Tota una vida per endavant i amb tot tant clar...
Quina peia no?
Quin avorriment a vegades

Si les meves paranoies són veritat
Llavors dic
Eh tu, malparit
Dóna'm el número de la teva nòvia

I si no et dic
No saps com de feliç sóc
Però com no sé

Ni tan sols jo ho sé
Lo més real de la meva realitat
El meu sentiment
Sempre juga als extrems oposats

Perquè la lluna no contesta si li escric
I si vai allà i li pregunto si si o si no
Em diu si i no
Crec

Si m'ha dit que no no me'n vull recordar
Bé, igual no ho tinc tot tant clar
Però de confiat espanto!

Aquest cuadre sempre m'ha dit moltes coses
Pastís de ceba de figueres
Iogurt de coco i cacahuet
Mucha suerte Tibo

Jo vaig fent
No sigui cas
Que encara t'agradi
Però per no saber de mi te'n vagis amb un altre

En el fons jo buscava una nena guapa que em tractés malament
Per intentar demostrar que era fort
I que em cardés un tret
Tot a lo Pedro Navaja

I coi la jugada m'ha sortit bé
Però no porto ni les mans a les butxaques
Ni un punyal
Només una cigala com cal
I sentment d'allò més Real

No hay comentarios:

Publicar un comentario