martes, 6 de junio de 2017

Bien fresco y bien tranquilo

Es duro tener que trabajar. Tener que buscar trabajo, y econtrarlo, y mantenerlo.
Pero es digno.
Y si empecé a necesitar algo después de ver como todo moría alrededor
fue ser digno
Y justo
Y fuerte.
Y tener algo de gracia para mantener a los míos con una sonrisa.
No pido nada más

I res menys.

Em pregunto
Oh sí, i molt.

Si tu vols
Viure-ho tot amb mi
Perquè jo he viscut
tot aquest temps

Amb el que jo creia que eres tu.
I he anat al psicòleg
A la psicòloga
I em diuen que és platònic

Però jo no entenc a Plató
Ni a Pericles ni a Aspàsia
M'agrada pensar que entenc a Demòcrit
Però em sento hipòcrita al dir-ho

Durant molt de temps la rima m'ha estat cohibint
L'estil m'ha aturat
A la hora de parlar

Però tot és comunicació
I ningú ho fa millor
Crec, vaja
Que tu i jo

Vull viure-ho amb tu
No sé si tot, perquè és difícil seguir-te el ritme.
Vine quan vulguis, el tren passa cada dia
Direcció a Girona, on les gavines venen a veure


Les façanes de les cases
I les nenes i els nenes els hi somriuen.

Resultado de imagen de mata mua
Mata mua es érase una vez, pero la imagen dice paradiso
Tierra imaginada. Las promesas no valen nada
Pero cuando uno es amo y señor de uno mismo
La imaginación se puede hacer realidad

Ya verás

No hay comentarios:

Publicar un comentario