martes, 22 de agosto de 2017

Alas de mosca hechas de CAOS aka Kaos sin korte

Títulos vanidosos
Ideas pre concebidas antes de empezar a jugar
Tantas ideas me revolotean en la cabeza
Que no me es posible ser concreto pa poder mexplicar
Y entonces empiezo a delirar
Que no es ni la parte de dulce que un sueño
Pero yo conduzco
De

Todo esto ha sido
Pf, es ridículo
Lo ha sido y lo será
Un plan perfecto(intento)
Donde llegado un punto

Yo me he retorcido
Suficiente para el estándar
Aquello que vos quiera
Reina sos de todo mi cuento
Y a ese re sarpado héroe que tanto luchó por vos o con vos en el corasón
No seríais capas de desirle q no

Entiendes lo enfermo que esconde el mono
Hombre bobo se cree que puede a todo a su modo.
Llega todo a tan torpe y tosco que no puede mostrar el rostro

Jo do, hasta yo me asombro de lo que me demuestro.

Moradisimo a 5 horas antes del primer día
De la faena que andaba buscando
Todo el cuerpo en completa relajación
El único órgano que manejo a mente es
El pliki pliki machine
Puto mobil para ver lo que hay aquí y como luce en letra
Pa que sepa

Bien, se puede entender
Que esto no es más que el camino
El mismo es de bajada que de subida
Sin embargo qué es la velocidad
Por qué la atención es tan clave
Y los detalles tan obsesificables?
El cerebro estropeado, o finalmente liberado?
Yo no sé, solo sé que quiero compartir esa sonrisa de mirar al cielo al salir
Y decir
Qué buen día
Con los ojos Porque al fin y al cabo eso pasa muy a menudo.
Y si son dos alguna sonrisilla se escapa
Y tan tierno que me pongo que me olvido de como se era fuerte
Lo he sido?
Vaya que sí.
Y he empezado escribiendo esto pensando en hacer algo como un himno
Por el título tan pepino
Los conceptos que me imagino mientras lo escribo
Me los gozo tremendérrimamente primo


Pero buah qué va esto es más mas basura mental que otra cosa
No sé por que estoy atado a estas esposas
Qué necesidad de réplica immediata
De todo lo que me propongo


...



 Lo sé



...



Soledad


Puede que tomárselo todo como un exámen
Igual es que echo de menos la universidad


Jaja

Sisi


....



Soledad.
El món és una merda i jo vinc a fer-m'hi ric
No sé qui ha dibuixat això però me sembla divertit
Per tu el pit m'ha patit com un mal parit 
I és el que em feia falta
Com una varicela
Passant la en quarentena
Millor pels dos, la confusió desoladora a la 
Que m'he estat enfrentant
Era contagiosa
M'arriba a agafar aquesta revelació amb més mitjans
I me faig mal!

Tant de caos me protegeix
Però si me despisto em cardarà mal
No em cal més mal, un consell teu em val.
O
L'honor de poder fer-te un favor
És amor? Un error en el càlcul del valor?
O rima per intentar salvar l'honor
Jajaja si fós així "vaya un perdedor"

El fracàs és sempre un factor en les meves multiplicacions
I el dia que el fracàs sigui 0
No tindré res

Igual la millor manera d'estimar-te
La que em fa més bé
És la d'un record llunyà d'un misteriós motor que em va donar ales
Per anar a petar als forats més
Pintorescs
Que mai hagués imaginat
Ai carai

Tant de caos tantes histories
Però estic ben tranquil, sedat
Falten 4 hores i 20 minuts per despertar
El millor moment del dia sol ser
Just després de decidir saltar del llit
A veure si demà em menjo la merda amb entusiasme
Això em donarà menjars
Més bons
Que la merda
I ganjou per no haver d'olorar-la a casa

Em faria molta gracia
Q et pronunciessis
En si hauria de 
Deixar això
I tambe els petes

O les preguntes es fan d'una en una
No me'n recordo ja
Com ho fa la gent normal

Mai m'ha acabat de.convèncer
Jajajaja així era el pal que portava
Gràcies a l'atzar i al meu sentit estètic
 a causa de tot el que ha passat

Objectivament com a ésser humà
Sóc molt més conscient
Del significat
De la meva pròpia percecpció
D'aquesta vida
De tots

Dels peixos i les granotes
Que prenen el sòl
Veient com tot és
I ells hi són i són
I ho entenen
I van fent

Però l'ecosistema no em farà necessitar
No més, siusplau
He passat penúries
Per desitjar
Coses que no necessitava
I no vull més

Anestèsia
Per què me vas donar el verí
Però l'antidot només als llavis

Aquest es el meu caos
Q me fa rabia ser tant cursi

I no més demoledor
Derribando los edifisios
Con la vos

De eso soy podemita

Jajajajaja si sabessis els personatges q he conegut i tot el q he après

No sé com reaccionaries, es el petit problema q tinc al escriure

Q no t escric a tu jajajajajajajaja

Flipa eh

Malaltíssim

El nou format literari

Monòleg de xarxa social 
"Parrafón" pal wasa eso eso vasileo crema
Igual així els fariem llegir confuci
Per semblar mes gangstas

Tot i així desitjo curiositat per conèixer
Per tothom
Les he passat canutes però he obert els ulls i la ment
I espero q cada dia mes
Deliri maxim ja crec q estic justificant la meva vida
No sé on pretenc arribar


Ja sé


A agafar son

O era a enamorar-te? 

Les dues me fan falta
Pero dormir bastant mes


Jajajajajaja tot el dia d broma la familia mes feliç de barcelona

No he estimat mai crec pero amb tu segur q podria
No em faria pas res

No hay comentarios:

Publicar un comentario