domingo, 12 de febrero de 2023

mOLT hONORABLE

Mal Estimada Sra/Srta Elvira


Aquestes paraules que vull dedicar-li vénen d'un lloc especial, vénen d'allà on neixen les intencions. I més aviat per desgràcia que per fortuna, vostè s'hi ha hagut d'enfrentar. Tingui-les
Trobo un gran plaer a l'hora de desfer ambigüitats. Crec que en l'acte comunicatiu decidim el significat emotivament. Tot i formar part de la mateixa naturalesa divisiva de la decisió... el resultat de ser és no haver de decidir... sentir-nos sempre bé perquè entenem què fem.
I jo només volia saber què era... Crec que s'ha pogut dibuxar un retrat de tot plegat, Una finestra, o més aviat un mirall...
Moltes gràcies per aquesta vida que m'ha fet víctima... Malalt, beneït i maliciós, cobard i fins i tot rococó.

M'agradaria proposar-li una idea... és una tonteria com sempre...
Si hagués volgut copiar els mecanismes foscos de la tele... de la música... de la religió... de la cultura...
En un intent molt maldestre de manipular...
Són paraules de la meva veritat i estic content d'haver-les escrites,
Vaig anar molt a saco i sense idea... sento que dec no només disculpes... La seva seguretat mai ha estat en perill, aquesta informació arriba tant tard que no té cap valor, pensava que ho sabries...
Aquesta persecució s'ha acabat. Ho prometo per la meva llibertat. 


Sóc el company d'universitat que va obligar a la autora a deixar de compartir el seu art.
Sóc el malalt que no va saber veure els límits més obvis de la pau i la tranquilitat
I sabent el que sóc, visc en conseqüència, pel que no em va tant de bòlit el cap.

No ho hauria aconseguit sol, quina ironia.

Espero aquest aprenentatge pugui ajudar a més persones, degut a la meva condició de milhomes penso que podria ser la clau per al nou món que tanta falta fa. Però estic sempre igual... xd

Dit això, tot plegat ha sigut molt intens i tot el que entenc demana algun símbol per poder passar de pàgina.
No per pietat, per justícia.
Per la meva part, em comprometo íntegrament a no tenir cap comportament que pugui perjudicar directa o indirectament a XXXXXXXXXXXXXXXXX 

Sincerament com mai:

MARC REAL CASAMOR
631475883
DNI 47175902-G
C/Montcada 32, 1r 1a
Castellar del Vallès 08211

No hay comentarios:

Publicar un comentario