miércoles, 24 de mayo de 2017

Oi que t'és igual si t'escric?

Bé doncs, treuré un parell d'idees del cap, a veure si així ho aconsegueixo.

No sé si porto uns dies molt afinat o és realment que ja he après a sentir-me confiat de les meves reaccions. Sigui com sigui m'agrada.

Però hi ha certs estímuls que em fan perdre la concentració.
No crec que pugui anar cap a pitjor en cap sentit, però.

La idea de que un pot decidir el seu propi caràcter sembla molt llunyana. I és tant el que ja he recorregut.
Que crec que el millor és deixar-se anar
A veure si em sé guiar pel cel
O pel terra
O pels carrers

M'ha agradat sempre que no em fessis excessiu cas.
 Allò que deien que l'home li fa carícies al cavall
Per a després montar-lo
Perdona si m'he passat adulant-te.

No me n'arrepenteixo pas.

Ja no hi ha Temps de flors a Girona però els carrers continuen preciosos.

No hay comentarios:

Publicar un comentario